Aktualności

EVENTY ONLINE - KONIECZNOŚĆ i WALKA.

Dla realizatorów eventów i ich klientów zrozumiały stał się fakt, że w bardzo wielu przypadkach, realizacja eventu firmowego, ze względów pandemicznego bezpieczeństwa, stała się możliwa wyłącznie z zastosowaniem osiągnięć cyfryzacji, czyli po prostu w formie TRANSMISJI ONLINE. Myślę, że ten wymóg bezpieczeństwa pozostanie z nami, delikatnie mówiąc, jakiś czas.

Tego faktu, że obecny czas  wymaga od firm szczególnych zabiegów komunikacyjnych, szczególnego zadbania o relacje (bardzo ważne te wewnątrz firmy), a forma eventu jest tu bardzo pomocna, nie będę teraz uzasadniać, ponieważ jest to wątek na osobny artykuł.

 W moim odczuciu realizacja każdego eventu w formule online nie jest łatwa. Można wręcz powiedzieć, że jest obecnie walką. WALKĄ o UWAGĘ ODBIORCY, odbiorcy udręczonego brakiem aktywności w relacjach człowieka z człowiekiem i wieloma godzinami spędzanymi samotnie przed monitorem komputera. Albo też człowieka udręczonego w pracy zdalnej, dzielonej z obsługą zdalnej nauki swoich dzieci. Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z formułą szkolenia, warsztatów, team buildingu,  innego spotkania firmowego, powinniśmy starać się ZAWALCZYĆ o UWAGĘ ODBIORCY. Uczestnik powinien poczuć, że bierze udział w INTERESUJĄCYM, niezwykle WARTOŚCIOWYM ZDARZENIU.

Wyżej wymieniona zasada to dla mnie elementarz eventów offline, gdzie bardzo istotny jest wciągający, zgrabnie wyreżyserowany scenariusz, często będący kluczem do eventowego sukcesu. W realizacjach online tu nic się nie zmienia. Informacja przed eventem powinna zachęcić do wejścia, a scenariusz, dynamika reżyseria i wszystkie zaplanowane elementy zdarzenia również muszą zadziałać w taki sposób, aby każdy uczestnik poczuł, że rzeczywiście bierze w nim udział .

   EVENTY ONLINE wykorzystują nieco inne  narzędzia i zasadniczo korzystają z innej formuły, ale cała wartościowa reszta, SENS eventu pozostaje niezmienny.  Tak więc o sukcesie eventu organizowanego online, nie tyle decyduje rodzaj użytej platformy transmisyjnej (chociaż oczywiście obsługa techniczna, jak zawsze jest też bardzo ważna), a to czy uczestnik wejdzie na naszą transmisję i czy przy niej "wciągnięty uwagą" wytrwa do końca. A jeśli ma wytrwać do końca, to co z tego eventu wyniesie, jakie WARTOŚCI otrzyma.

Podsumowując warto podkrślić, że projekt eventu online powinien wynikać z jego funkcji i postawionych celów. Musimy się zatem skupić na emocjach i wrażeniach uczestników. Funkcja eventu warunkuje jego formułę. Osiągnięty cel wydaje się być najważniejszy w świecie eventów offline, jak i w realizacjach ONLINE, niezależnie od struktury technicznej przekazu.  A ja niezmiennie wierzę w wartość eventów firmowych.  Aldona Staniszewska

P.S. Przy realizacjach online trzeba zwrócić uwagę na ważną kwestię, która właściwie domagałaby się logiczne opisania jej na wstępie. Warto transmisję eventu online poprzedzić supportem, jak przygotować komputer i sieć domową, tak aby zaproszony uczestnik nie miał  problemów technicznych z udziałem w evencie. Taka usługa z reguły ujmowana jest w pakiecie przez podmiot realizujący event.

 

GREEN EVENTS i eventowe

„Zero Waste” to kierunek, w którym człowiek stara się generować jak najmniej odpadów, a tym samym nie zanieczyszczać środowiska. Obecnie chodzenie z własną materiałową torbą i odmawianie plastikowej siateczki stało się symbolem Zero Waste. Czy w tym nurcie mogą iść inne dziedziny życia, takie jak eventy? Odpowiedź jest bardzo prosta – TAK.

Najbliższe realizacje eventowe planujemy w duchu propagowania idei przyjaznych środowisku: zero waste, recyklingu i zdrowego, ekologicznego trybu życia. Wierzymy w idee małych kroków oraz w to, że zmiany trzeba wprowadzać stopniowo i świadomie, żeby z czasem stały się nawykiem. Zapraszamy zatem do wspólnej eventowej eko wyprawy. Wyprawy ONLINE lub OFFLINE.

Jakie formy eventowe proponujemy?

            Po pierwsze ONLINE możemy zrealizować warsztaty ekologiczne, które przeprowadzamy w zakładzie pracy lub jako element imprez plenerowych, pikników czy też nieszablonowych, tematycznych wyjazdów team buildingowych. Po drugie GRY MIEJSKIE i TERENOWE z oryginalnymi autorskimi scenariuszami o tematyce proekologicznej, również zostały przez nas przygotowane w wersjach do realizacji online i offline. Po trzecie proponujemy spektakularne gale, bankiety  i JUBILEUSZE FIRMOWE, z oprawą ekologicznego cateringu, gdzie możemy np. przygotować hybrydowe założenie realizacyjne, łączące zgrabnie elementy transmisji online z działaniami offline (tu świetne byłyby ekologiczne cateringowe event boxy).  Do tego oferujemy GADŻETY EKOLOGICZNE na różne okazje.

 Zatrzymajmy się przy obszarze cateringu i postawmy pytanie" Po co w jedzeniu plastik? Nie ma eventu bez jedzenia, prawda? Jednak ta kwestia staje się bardzo często jedną z najmniej ekologicznych na całym wydarzeniu. Plastik przewala się przez cały czas trwania imprezy, a pod koniec resztki zostają… po prostu wyrzucone. Raczej nie chcemy takiego rozwiązania, dlatego mamy o wiele lepsze! Tak więc jeśli zdecydowalibyśmy się na DZIAŁANIA EVENTOWE OFFLINE, to proponujemy:
  • Zamiast serwowania przystawek podawanych w małych, plastikowych kubeczkach wybierzmy coś bardziej sensownego. Pomyślmy o tym, ile śmieci produkuje się przy jednej takiej strefie cateringowej na wydarzeniu. Do każdej małej przystawki w plastikowym naczynku dołączony jest plastikowy widelczyk lub pałeczka z tego właśnie tworzywa. Przystawek są setki. I czy to ma sens? Nie do końca.  postaraj się wprowadzić na evencie takie rozwiązania, szczególnie w przypadku imprez plenerowych. Papierowe naczynka, drewniane widelczyki czy wykałaczki też całkiem nieźle się sprawdzają. Ostatnio modne stały się także naczynia orkiszowe! Na takim talerzyku z orkiszu można zjeść obiad lub deser, a następnie… zjeść samo naczynie! A jeśli gość jest już tak nasycony, że nie ma specjalnie ochoty na zjedzenie talerza, to nie szkodzi. Takie naczynie jest biodegradowalne i nadaje się również na kompost. Dlatego nie szkodzi środowisku.
  • Zdrowa i ekologiczna żywność to klucz do sukcesu. Postaramy się, aby serwowane posiłki zachęcały do świadomego i zdrowego jedzenia. Ograniczamy  przetworzoną żywność oraz taką, która pochodzi z koncernów nie dbających o dobro środowiska. Postawimy  na wspieranie lokalnych producentów. W ten sposób ograniczymy także emisję gazów związaną z transportem.
  • Upewniamy się, że bierzemy pod uwagę preferencje i dietę uczestników. Włączamy do menu posiłki wegańskie i wegetariańskie. Nie zapominamy  również o tym, aby je oznakować. Dobrze, aby ludzie wiedzieli, co jedzą.
  • Ograniczamy marnowanie jedzenia. Postaraj się zorganizować catering w taki sposób, aby nie zmarnowała się zbyt duża ilość pożywienia

Warto dodać, że przyjazne dla środowiska rozwiązania sprawdzą się nie tylko na eventach ukierunkowanych na zero waste czy klimat eko. Wymienione przez nas sposoby mogą być świetnym dodatkiem do standardowego wydarzenia. Dzięki wdrażaniu takich rozwiązań przyzwyczaimy siebie i uczestników do tego, że może być inaczej. Nauczymy ludzi dobrych nawyków, a sami będziemy mogli ze spokojnym sumieniem cieszyć się tym, że dokładamy naszą własną, małą cegiełkę do ochrony naszej planety! Bo przecież jeśli chcemy zmieniać świat, warto zacząć od siebie. Środowisko będzie nam wdzięczne.

 

Czy Koronawirus jest prezentowy? PREZENTY FIRMOWE w dobie Koronawirusa.

FIRMA, RELACJE, PANDEMIA, PREZENTY.

Korzystając z naszych wieloletnich doświadczeń współpracy z klientami, doświadczeń współpracy z działami HR, PR i Marketingu w firmach, doskonale wiemy jak ważne są  RELACJE. Relacje z pracownikami, partnerami biznesowymi, klientami, relacje z całym otoczeniem firmy.

W dobie panoszącego się Koronawirusa, wydaje nam się co najmniej trudne realizowanie spotkań międzyludzkich w ramach prowadzonego biznesu. Hamulec stanowią przepisy ograniczające eventy w czasie pandemii, ale też  skomplikowane procedury bezpieczeństwa, które związują ręce przy decyzjach.  Wydaje  się też, że sfera prezentów firmowych, realizowanych okolicznościowo dla pracowników (tematyczne event boxy czy paczki świąteczne) oraz wyszukanych giftów i zestawów upominkowych dla naszych partnerów biznesowych, pozostają niezagrożone. Rynek dobrze funkcjonujących sposobów na dostarczenie spersonalizowanych upominków (np. formy bezkontaktowe) na szczęście sprawdza się znakomicie i wyklucza wszelkie zagrożenia epidemiczne.

Stąd  w naszym nowym projekcie realizowanym pod hasłem Bankprezentowy.pl, chcemy  przedstawić  prezentowe pomysły i inspiracje na wzmacnianie oraz kreowanie relacji. Relacji w Waszym otoczeniu biznesowym. Czekajcie, na nasze propozycje.

 

 WYJAZDY i imprezy integracyjne. W integracji potrzebna jest żywa obecność.

Aby grupa mogła się zintegrować, potrzebne jest fizyczne zaangażowanie wszystkich uczestników, uruchomienie wszystkich zmysłów oraz dobra i sprawna komunikacja w grupie.

Jeszcze chwilę temu, cofając się do marca bądź kwietnia, ciężko byłoby mi wyobrazić sobie jakąkolwiek organizację imprez integracyjnych w tym roku. Jednak obecnie mam poczucie, że jesteśmy bliżej powrotu do integracji firmowych, o czym świadczą już pierwsze zlecenia na lipiec. Zapytania, które spływają do mojej agencji i agencji moich przyjaciół, zamieniają powoli pytania o integrację on-line na integrację w formie off-line. Dostrzegam jednak, że wszystkie te pytania koncentrują się na małych grupach 20 – 30 osób.

Zapewne wszystkie plany związane choćby z organizacją pikników firmowych możemy przełożyć na późniejszy okres. Choć lipiec zawsze był miesiącem, w którym organizowaliśmy mniej pikników firmowych niż w sierpniu czy we wrześniu. Moja agencja skupia się na oferowaniu organizacji gier terenowych, scenariuszowych, szkoleniowych oraz realizacji programów teambuildingowych w funkcjonujących obiektach otwartych, takich jak np. pole golfowe, pole paintballowe i inne atrakcyjne miejsca.

 Oczywiście grupy będą korzystały z naszych usług przy zachowaniu wszelkich środków ochronnych: maseczek, płynów dezynfekujących, jednorazowych rękawiczek itp. Także sprzęt będzie  odpowiednio zabezpieczony.

Imprezy integracyjne nie tylko mają za zadanie dać dobrą i angażującą rozrywkę oraz zmotywować do działania wszystkie osoby biorące w nich udział, ale także mają dać przestrzeń do rozwoju talentów i umiejętności miękkich. Imprezy mogą przybierać różną formę i odpowiadać na różne wyzwania oraz problemy. Można przeprowadzić je przykładowo w formie szkolenia, przy współudziale trenerów np. sprzedaży. Wówczas jest to specjalnie przygotowany projekt szkoleniowy, z programem, narzędziami oraz materiałami szkoleniowymi. Program i scenariusz takich imprez jest zawsze opracowywany i układany pod konkretne zapotrzebowanie – rozwój konkretnych kompetencji – sprzedażowych lub zarządczych.

Imprezy integracyjne fantastycznie sprawdzają się także jako narzędzie do asymilacji pracowników i rozwoju umiejętności komunikacyjnych. Każdy uczestnik integracji dostanie bowiem szansę, aby poczuć swoją ważną rolę w zespole, tworząc wspólną więź z pozostałymi uczestnikami. Dzięki temu można stworzyć i rozwinąć silny, dobrze zmotywowany zespół, potrafiący umiejętnie się ze sobą komunikować oraz znający swoje mocne i słabe strony.


Imprezy powinny kończyć się również podsumowaniem działań, co umożliwia dalsze działania rozwojowe w firmie.

Pozdrawiam Was serdecznie, Aldona Staniszewska

 

Gdzie można zorganizować  letni event?

Lato to bardzo dobry czas do realizacji wszelkiego rodzaju wartościowych spotkań. Przez pojęcie "spotkania wartościowe" lub " eventy wartościowe" rozumiem zdarzenia łączące w sobie elementy dobrej rozrywki, jak też pierwiastek pożyteczności. Oczywiście pożyteczność zdarzenia niesie wartość dla samych uczestników (np. korzyść bezpośrednia wynoszona z zaplanowanych warsztatów, szkoleń, pokazów, poczucie integracji i wspólnego działania np. w realizowanym wspieraniu celu charytatywnego ) oraz dla klienta - firmy, która event organizuje.

Latem łatwiej spiąć event z ideą ekologii, gdzie uwrażliwienie na tematykę ochrony środowiska może być wyrażone w programie imprezy, jak również trybie jego produkcji.

Latem eventy mogą być realizowane w PLENERZE, który daje bardzo wiele możliwości zbudowania programu opartego o wykorzystanie nieograniczonego spektrum atrakcji. Wykorzystanie atrakcji uwarunkowane jest założeniami koncepcyjnymi, tematycznymi  i oczywiście, założeniami budżetowymi.

Lato daje możliwość organizacji wielu form eventowych w plenerze, który przy zastosowaniu czynności dezynfekcji, otwiera realizację bardzo wielu rodzajów imprez, z niezwykłym programem atrakcji, imprez  wartościowych dla klienta i uczestników zdarzenia. TEGO LATA wartościowe eventy mogą okazać się ważniejsze, niż to było w przeszłości. Na pytanie "GDZIE" postawione w tytule artykułu, odpowiadam - letnie eventy warto organizować przede wszystkim w plenerze. To, że zachowujemy wszelkie  kryteria bezpieczeństwa jest oczywiste. Wrażliwość na wszelkie poziomy bezpieczeństwa uczestników w produkcji eventów się nie zmieniła.

Pozdrawiam Was serdecznie, Aldona Staniszewska

Chcę zorganizować event - chcę zrobić imprezę firmową - uściślijmy pojęcia

Dla lepszej komunikacji, warto uporządkować nazewnictwo. Nie inaczej jest w świecie imprez firmowych, gdzie sama branża nie porusza się precyzyjnie w obszarze określeń. Tak więc prezentuję  kilka pojęć związanych z eventem:

business events, wydarzenia biznesowe - służą poprawie komunikacji w ramach struktur wewnętrznych – z pracownikami, dostawcami, dealerami i innymi partnerami handlowymi. W zakres wydarzeń biznesowych wchodzą różnorodne konferencje, targi, uroczystości zorganizowane z okazji świąt, kongresy etc.

incentive events – wydarzenia motywacyjne. To imprezy służące podniesieniu motywacji pracowników wewnętrznych i innych osób współpracujących z firmą. W ramach incentive events organizuje się różnorodne wycieczki, zagraniczne szkolenia, zwiedzanie przedsiębiorstw z branży, są to również nagrody i wyróżnienia.
 
institutional events – wydarzenia społeczne organizowane przez władze publiczne i skierowane do obywateli, organizacji, wyborców. Są to różnorodne obchody, jubileusze, sympozja naukowe.

special events – wydarzenia specjalne (imprezy okolicznościowe). To „niecodzienne” imprezy rozrywkowe, służące głównie komunikacji z klientami. W ramach special events organizowane są m.in. happeningi, imprezy promocyjne, sportowe, koncerty.

Krótko o niektórych rodzajach eventów

1. Drzwi otwarte. Celem tego typu wydarzeń jest pokazanie firmy „od wewnątrz” i zainteresowanie gości jej działalnością. Dla uatrakcyjnienie można łączyć takie spotkania np. z wystawą, poczęstunkiem, konkursami itp.

2. Imprezy plenerowe. Są to eventy organizowane głównie dla mieszkańców miasta, powiatu etc. Towarzyszą im często koncerty, pikniki, loterie, konkursy. Atrakcją może być osoba prowadząca, albo też znany zespół.

3. Imprezy pracownicze Głównym celem organizacji imprez pracowniczych jest usprawnienie komunikacji wewnętrznej. Pełnią one funkcję integracyjną oraz motywacyjną. Organizowane są zazwyczaj z okazji jubileuszu firmy, świąt bądź innego ważnego wydarzenia. Charakter imprezy musi współgrać z kulturą organizacyjną firmy. Również lokal, w którym ma się odbyć spotkanie powinien odpowiadać wnętrzem wizerunkowi firmy. Najczęściej imprezy takie składają się z części szkoleniowej i rozrywkowej.
 
4. Konferencje i seminaria Tego typu eventy spełniają zwykle funkcje naukowo-poznawcze, ale również promocyjne (poprzez sam fakt uczestniczenia w takiej konferencji, lub zorganizowanie stoiska informacyjnego). Przygotowanie konferencji naukowej opiera się na kilku uniwersalnych zasadach. Należy opracować merytoryczną część, czyli wybrać temat, dobrać prelegentów, i przygotować materiały. Kolejnym ważnym punktem są kwestie techniczno-logistyczne (sala, zaproszenia, pakiety konferencyjne, sprzęt, catering, recepcja, ewentualny nocleg i transport) oraz promocja imprezy (prasa, potencjalni odbiorcy, mailing, reklama, ogłoszenia w prasie). Niezwykle przydatny jest dokładny harmonogram uwzględniający zarówno etap przygotowawczy, jak i realizacyjny. W ramach konferencji często organizuje się konferencję prasową. Stałą częścią większych, zwykle kilkudniowych konferencji, są imprezy towarzyszące np. koncerty, grill party, pokazy mody, sztucznych ogni, walk wschodnich etc. Elementem uatrakcyjniającym konferencje wyjazdowe są gry plenerowe, często połączone z podsumowaniem, wręczeniem nagród i wyróżnień itp. Dobrze jest uruchomić specjalną witrynę internetową na temat konferencji, która będzie zawierała wszelkie informacje, będzie umożliwiała zwrócenie się z zapytaniem oraz wysłanie formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu konferencji, można umieścić tam relację i fotoreportaż z uroczystości. Dla zbadania oddźwięku i opinii na temat konferencji można rozdać uczestnikom ankiety, które pozwolą wyciągnąć wnioski na przyszłość.

5. Targi, wystawy Uczestnictwo w targach wpływa na prestiż przedsiębiorstwa. Oprócz celów promocyjnych, mają też za zadanie podtrzymywać kontakty z kontrahentami, klientami i innymi partnerami handlowymi. Po ustaleniu kwestii merytorycznych (dobór imprezy, zaplanowanie terminu) trzeba zaprojektować stoisko. Ma ono oddawać charakter firmy, gdyż będzie jej wizytówką. Bardzo ważne jest aby osoby reprezentujące firmę i obsługujące stoisko były kompetentne i komunikatywne.

Inne formy eventów:

- bale karnawałowe,
- pokazy nowych produktów,
- tzw. road shows – imprezy objazdowe od miasta do miasta połączone z konkursami, koncertami etc.
- happeningi, - pikniki rodzinne/firmowe
- otwarcie nowych obiektów – (np. z udziałem specjalnych gości).
- tzw. konkurencje team buildingowe służące budowaniu silnych relacji, poczucia jedności z firmą i zespołem (paintball, gokarty, często elementy sportów ekstremalnych – loty balonem, bungy, paralotnie, quady, survival).

Czasem może się okazać, że organizacja eventu wykracza poza kompetencje jednego działu, wówczas można zatrudnić specjalną firmę, zajmującą się profesjonalnie organizacją imprez (wyszukaj w katalogu: firmy organizujące imprezy).

Pozdrawiam Was serdecznie, Aldona Staniszewska  P.S. Materiał przygotowałam na podstawie: Barbara Rozwadowska (2002):Public relations.Teoria, praktyka, perspektywy, Studio Emka, Warszawa 2002

Dzień Dziecka 2020

Kochanym DZIECIOM i Wszystkim, którzy dziećmi już nie są, życzymy nieprzemijającej RADOŚCI ŻYCIA!

Kameralne spotkania eventowe w plenerze.

Przyroda wspaniale zachęca, abyśmy wykorzystali wszystkie możliwości do zorganizowania spotkań plenerowych. Myślimy  już o realizacjach dużych pikników, ale też o tych zdarzeniach kameralnych, starannie oprawionych aranżacyjnie i artystycznie, artystycznie,  ze wspaniałościami sztuki kulinarnej bezpiecznie wyserwowanymi. Zresztą wszystko, oczywiście, zrealizowane z najwyższą starannością bezpieczeństwa.

Zapraszamy do wyrafinowanej przestrzeni w plenerze, ze starannym menu, z oprawą artystyczną. Otoczymy Was wspaniałymi wrażeniami i pełnym bezpieczeństwem. Mamy nadzieję, że to już niedługo...

Imprezy plenerowe czekają na swoje nowe otwarcie.

Wysoki sezon imprez plenerowych, a jednak sezon inny niż wszystkie. Pikniki i inne spotkania w plenerze wciąż czekają na swoje wielkie otwarcie 2020. Na pewno będą to eventy otulone  całkiem specjalną przestrzenią bezpieczeństwa, zbudowaną z szeregu elementów prewencyjnych. Ten obszar jest coraz szerzej definiowany i wzbogacany o nowe, dostępne na rynku elementy, takie jak np. kamery termowizyjne badające temperaturę uczestników czy przenośnie obrandowane standy z żelem dezynfekującym do rąk . Budując zaplecze bezpieczeństwa uczestników imprez, czekamy na otwarcie realizacji, w realnej przestrzeni, gdzie człowiek spotyka się z człowiekiem.

Wysyłka, bezdotykowa dostawa...

Internet, telefon, wysyłka, bezdotykowa dostawa to jedyne formy kontaktów z naszymi  klientami oraz naszych klientów z ich klientami... Relacja biznesowa człowieka z człowiekiem pozostaje na poziomie online lub wręcz w obszarze wirtualnej rzeczywistości...

Myślimy jednak, że warto dowartościować relacje z kontrahentami i pracownikami poprzez bezpieczną wysyłkę prezentową, realizowaną bezdotykową dostawą, z załączonym elementem niespodzianki. Wszystko utrzymujemy w obszarze bezpieczeństwa, a przecież jest to bardzo miłe zdarzenie w tym trudnym czasie. O pomysłach na takie przesyłki prezentowe napiszemy niebawem.

500 posiłków dla Medyków z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J.Gromkowskiego na Koszarowej!

W ramach ogłoszonej przez nas akcji Wesprzyj Medyka, dzięki wsparciu finansowemu zarządu firmy Danfoss Power Solutions oraz zaangażowaniu pana Radka Markiewicza (catering PHU Markiewicz), przez 10 dni dostarczaliśmy 500 śniadań dla personelu medycznego Wojewódzkiego Szpitala specjalistycznego przy ulicy Koszarowej we Wrocławiu.  Wsparliśmy medyków , działających na pierwszej linii frontu z zagrożeniem zachorowań na COVID-19. Pomagamy Tu i Teraz! Wesprzyj Medyka!

Pomagamy Tu i Teraz!

#zostanwdomu#zostajemy w domu

Kochani zadbajmy o siebie i innych - zostańmy w domu! Wykorzystajmy czas kwarantanny jak najlepiej, byśmy jak najmądrzej i jak najpełniej mogli powrócić do normalności. Spotkania z ludźmi są ważne i potrzebne. Byśmy mogli je realizować w nieodległej przyszłości, dziś w chwili wyższego zagrożenia, pozostańmy w odosobnieniu. Najważniejsze na ten moment jest współdziałanie dla zdrowia i bezpieczeństwa!

Planujemy już Gale Firmowe 2020!

Zapraszamy:)

 SŁONECZNE PIKNIKI WRZEŚNIOWE

Tegorocznym realizacjom pikników firmowych we wrześniu sprzyjała aura pogodowa. Oprócz przygotowanych atrakcji, na udaną imprezę pracowała z nami fantastyczna pogoda:)

Wyjazdy firmowe - dobry czas...

Późne lato i jesień to znakomity czas dla wyjazdów firmowych i spotkań integracyjnych...

TIETO - DZIEŃ DZIECKA 2019, 400 osób

1 czerwca rodzinnie świętowaliśmy Dzień Dziecka w firmie TIETO. W programie znalazły się również atrakcje dla rodziców, jednak bohaterami tego dnia były oczywiście maluchy...

Nowe logo firmy

Zmieniamy nasze kogo, ale nie zasady! Jesteśmy tą samą agencją eventową, którą Państwo dobrze znacie. Pracujemy z najlepszymi dla najlepszych. Eventy są naszą pasją!

NIESZABLONOWE IMPREZY INTEGRACYJNE

Proponujemy Państwu nieoczywiste pomysły na eventy integracyjne. Należą do nich eventy w gigantycznych bańkach typu Bumper Ball, MOTO imprezy w wyścigowym stylu, POKAZY MODY, Pikniki Charytatywne, Akademia GIER. Gokardowa Liga Firmowa, Scenariuszowa firmowa GRA O WSZYSTKO, HYDROSPEED na Dunajcu i wiele innych....

Nowa Atrakcja Eventowa

Nowa atrakcja eventowa to EnergoSok uzyskiwany z soczstych pomarańczy  na Energorowerze. Jest zabawnie, smacznie, zdrowo i ...ekologicznie!

Zimowe eventy szkoleniowe - przyjemne z pożytecznym

Wyjazd szkoleniowy to stała praktyka wielu firm. Nic dziwnego, że jest to stały element działań eventowych firm, ponieważ  forma ta zgrabnie łączy w sobie aspekt "przyjemne z pożytecznym". W zimie takie wyjazdy zawierają bardzo interesującą ofertę atrakcji dodatkowych, realizowanych w plenerze. Miło jest też korzystac z atrakcji przygotowanych wewnątrz obiektów.  Posiadamy nową ofertę lokalizacji szkoleń i atrakcji pobytowych outdoor i indoor. Zapraszamy!

DOBREGO NOWEGO ROKU!

Przedstawiamy się

Aldona Staniszewska pomysłodawczyni i właścicielka firmy. Absolwentka Wyższej Szkoły Sztuk Plastycznych we Wrocławiu i studiów z zakresu Zarządzania i  Public Realtions. Kreatywna i świetnie zorganizowana. Pasjonatka nowych pomysłów eventowych, sztuki oraz dobrego żywienia. Zawsze pełna pomysłów i perfekcyjna w działaniu.

OGŁASZAMY: GRUPA EVENTOWA

Kilka wyspecjalizowanych marek, jedna GRUPA EVENTOWA. 

Jako Grupa Eventowa stworzyliśmy model organizacyjny, który pozwala tworzenie  zintegrowanych działań eventowych i z zakresu event- PR.

Jesteśmy kompletnym i spójnym systemem!

GRY SCENARIUSZOWE 2017, team building

Scenariuszowe gry terenowe to inteligenta i atrakcyjna forma działań team-buildingowych. U podstaw takiej zabawy leży podział grupy na zespoły, dedykowanie zadań scenariuszowych, współpraca zespołach i rywalizacja między zespołami. Wszystko ujęte w konkretnym czasie historycznym (tu polecamy znakomity scenariusz" Złoty pociąg"), w konkretnej konwencji, w konkretnej intrydze scenariuszowej. 

Jubileusz firmy CARGILL POLAND w Bielanach Wrocławskich

We Wrocławskim hotelu Hilton zebrali sie zaproszeni goście. były przemówienia,wspomnienia, stare zdjęcia i zespól Me, Myself & I.

A także zabawa do rana!

Piknik 20-lecia

DANFOSS POWER SOLUTIONS Jubileusz 20-lecia

Gry uliczne i terenowe - nowy sezon!

Orgnizaowane w warunkach miejskich i turystycznych gry terenowe cieszą się dużą popularnością.

Pikniki firmowe 2016

Lato to gorący sezon realizacji pikników firmowych. Wiosna to gorący czas przygotowań tychże pikników.

500 posiłków dla medyków ze szpitala na Koszarowej!

Oto przykład realizacji w ramach ogłoszonej przez nas akcji "Wesprzyj Medyka". Dzięki wsparciu finansowemu zarządu firmy Danfoss Power Solutions oraz zaangażowaniu pana Radka Markiewicza (catering "PHU Markiewicz"), przez 10 dni dostarczaliśmy 500 śniadań dla personelu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ulicy Koszarowej we Wrocławiu. Staraliśmy się wesprzeć Tych, którzy działają na pierwszej linii frontu w walce z Covit-19. Pomagamy Tu i Teraz! Wesprzyj Medyka!

Wysyłka lub możliwość bezkontaktowej dostawy...

Internet, wysyłka lub możliwość bezkontaktowej dostawy stała się podstawową formą komunikacji z naszymi klientami oraz klientami naszych klientów. Formy bezkontaktowa, online, czy wręcz wirtualna wypierają wszelką aktywność bezpośrednich relacji człowieka z człowiekiem.

Tak więc jeśli spotkanie to online. Jeśli jednak prezent (który chcielibyśmy podarować np. klientowi, kontrahentowi czy pracownikowi) to mamy do dyspozycji wysyłkę z możliwością bezkontaktowej dostawy. To się sprawdza. Zachowujemy pełną doktrynę bezpieczeństwa.

Element niespodzianki sam załącza się do przesłanego upominku. Może warto pomyśleć, o takiej formie dowartościowania naszych relacji w  tym trudnym czasie?